Lästs av ;)

fredag 20 juli 2007

Jippi

Var på krogen med vår kyrkismamme grupp. Det var så trevligt att få komma ut. Bort från vardan å bara vara jag. Drack en eller två + nån till. Men i alla fall blev jag tippsad innan jag gick att jag skulle prova nått som hette Hallon Moijto jag döpte den till (må skit i möra) men så gott det var. Massor av krossad is, hallon, mynta, rom, sockerlag, och soda tror jag. Den var så god å pigg är jag i dag. Tack Linda för iniativet till en kväll för trötta mammor. Men bästa av allt var att min man hade städat å plockat ihop här hemma så det var så fint när jag kom hem i natt. Tänk vad lite som behövs för att göra mig glad.
Nu kan jag ägna mig åt packa husbilen för snart bär det av till en veckas semester i Rättvik. Än en gång tack för en trevlig kväll med kyrkismammorna...

1 kommentar:

disel sa...

Snart dax för kräftskiva med kyrkismammorna!!