Lästs av ;)

tisdag 5 februari 2008

LUSTEN TRYTER

Är less på allt, piss tråkigt hemma, ingen lust med något. Vill inte städa vill inget tycker inte om att älska, vill bara fly.
Inget händer i mitt liv förkylningen tär, aldrig händer det något, alla dagar ser lika ut. Vet inte vad jag vill eller snart vem jag är... BLÄ
Sonen har det jobbigt i skolan, de ringer hem flera gånger nu och jag som tyckte det var bättre. Jag vet inte hur jag ska hjälpa han, vill ju att han ska må bra.
Jag ser knappt min man, när jag är hemma är han på den där jä..a verkstan, men när jag jobbar är han ialla fall hemma.
Jag går där hemma som katten och alla dagar ser lika ut. Tänk om man nånsin fick höra att man dög till något, eller att bara få höra att man var fin, skulle vara kul. Hur ska man göra så man blir fin?
Ush vad detta blev ett tråkigt inlägg. Jag längtar till sommaren till stugan, få sitta vid havet och höra havets brus... Springa i sanden och leka med barnen. Meta och lägga nät.
Jag önskar att mitt liv hade blivit lite mera spännande och äventyrligare.
Men jag valde ju själv!

2 kommentarer:

Christina sa...

Emmla DU är visst fin!!! Jag om nån vet hur det är att ha det jobbigt med barn i skolan, man tappar liksom lusten för allt. Man tycker att allt är skit. Men på nåt sätt så reder det sig till slut även om det inte känns så när man står där mitt i alltihop. Det här är säkert ord du hört förr och det känns kanske uttjatat. Men jag vet! Efter regn kommer solen.
Jag tycker om dig! Kram

Ingela sa...

Min underbara vän, jag tycker oxå att du är fin. Riktigt vacker är du. Fy vad jag känner med dig när du har det jobbigt. Känner oxå sådär ibland, att livet bara är en jäkla prövning, men det kommer alltid bättre dagar. Tänk om man kunde stoppa de där braiga dagarna i en påse och ta fram dom när det är som jobbigast. Just då är det svårt att komma ihåg dom bra grejorna. Har märkt att ju bättre jag mår i mig själv desto bättre blir allt omkring oxå. Man kan ta all skit på ett annat sätt. Därför så ska vi fortsätta att stötta varandra i att må bättre du o jag o alla andra som vill va med. Fortsätta med träningen o tänka på Cypern. Prata o umgås o säga snälla saker till varandra. Du ska veta att jag ser dig som en av mina allra bästa vänner och att jag tycker så väldigt mkt om dig. Kram