Lästs av ;)

måndag 8 november 2010

FY!!!

Känner mig som ett vrak, igår tokdeppade jag dagen igenom. Totalt orkeslös å bara gråter -Är det höst depp? eller kommer det efter narkosen? Fick M att köra ut en sväng i går kväll i alla fall, måste se nått annat en Vattlång 251's fyra väggar. Åkte till Krill, Micke å lilla Disa fick hallonblåbärspaj och lite energidepåer laddade.
Nu sitter jag å drömmer om en resa till värmen, skulle vara så bra att ha nått att se fram emot! Sa till barnen att vi struntar i alla julklappar och åker till Thailand över jul i stället -Jaaa sa Alex å Nora, men inte Stina -Jag vill ju ha en microfon! (med gråten i halsgropen)
Men när man kollar efter resor dit så blir det ju genast mycket billigare med Julklappar!
Men nog längtar jag tillbaka hit!
Jag å Mattias Thailand/ Koh Cang November 2008:



Inga kommentarer: