Lästs av ;)

söndag 2 januari 2011

2011

Detta ska bli ett Toppen år det är jag säker på. Har tänkt att jag ska vara Mammaledig året ut i alla fall, det ser jag fram emot. Nu när mitt knä känns bättre så ska det inte få hindra mig från att göra promenader. Så nu längtar jag till våren och bara vägar för då ska skor och vagnshjul nötas.
Nyårsafton blev en helmysig dag, med goda vänner och underbar mat blev det. Barnen skötte sig exemplariskt som vanligt, man kan inte begära mer för en hellyckad afton.
I går var dagen efter ingen, var dålig men aldeles slö och trött. Flickorna följde med fam Lönnberg hem, Hannes sov och vi slöade med en film. Hämtade Pizza i Bergsjö (som alla andra Nordanstigsbor oxå verkade göra) for till Lönnbergs käkade med dem. Åkte hem och slöade igen. Haha vilken perfekt dag för nyttighetslivet..... Men helgen räknas inte.
I dag vaknade vi 10:00 hela familjen vi som tänkt vara på MIO på rea den tiden men det "sov inne"

Kram å Gott Nytt 2011

1 kommentar:

Ingela sa...

Såå trevligt nyår hos er och jättemycket god mat. Tack så mycket för att vi fick komma. Kram