Lästs av ;)

fredag 14 mars 2008

Shopingträsket

Ja nu har jag fått en dyr månad på min hals... Var på me and i party och då kan man inte låta bli att shoppa, fick begränsa mig till en uppsättning vardera till tjejerna. Tur att jag ska på ett till party i April så kanske jag kan slå till på det andra jag såg. Nu vart det ialla fall detta som stog på listan.
Noras nya kläder blev detta:

Å Till Stina blev det detta:

De kommer att bli så fina, men de är de ju ändå:)

Hade även en stor köplust på mitt ljusparty där blev det ganska dyrt med. Men längtar så till sakerna kommer hem. Är så fantastiskt mysigt med ljus. Ska visa inköpen senare.
Handlade även en stororder från http://www.laredoute.se/ ska bli spännande och se om kläderna passar, eftersom det är så små storlekar. Får något att kämpa för i stället.
Jaha där rök nästan hela min lön, sen har jag ju resan som ska betalas med. Får hoppas att min man står för den:)

2 kommentarer:

Ingela sa...

Mer inlägg, tack. Kram

Christina sa...

Har varit borta 1 hel vecka och du har inte uppdaterat en enda gång..........
Kramis!