Lästs av ;)

onsdag 5 mars 2008

Sportlov

Ja det är sportlovsvecka nu, vad det innebär är väl egentligen att man sk aktivera sina barn?? Jag är dålig på det. Skickade ut dem i går för att vi skulle åka pulka tillsammans och sa att jag kommer snart. Men jag passade på att göra en massa nyttigheter som legat över mig så efter ett tag hör jag i dörren:-kommer du? -kommer snart ska bara.... Så pågår det i en timme sen kommer de in för då har jag insett att det är ingen ide att gå ut eftersom jag måste börja på att laga lunch snart.
Så i det vackra väderat som var gjort för att vara ute blev vi inne och städade och "dona" med sånt som också behövs göra.
I dag ska vi åka till Hällåsen och bada med dem i alla fall och på fredag ska vi på luftkuddeland, det ser de fram emot.

Så lite saker hittar vi på i alla fall.

Förra tisdagen så var jag på ljusparty PARTY LITE fick hem sakerna i går och blev mycket nöjd så nu på söndag ska jag ha ett eget party. Då blir det nog ytterligare nån sak:) Ja just det ska på me and i party i kväll, kan ju inte låta bli att handla på sånna atällen, å snart ska resan betalas med. Mycket nu. Men man blir glad av förändringar!

Inga kommentarer: