Lästs av ;)

torsdag 10 juli 2008

Byggprojekt

Håller på för fullt med att hitta en bra plats åt lekstugan, Mattias grävde med grävaren i går kväll och jag stog och hade en djävulsk kamp mot de argsinta knott som man blir vansinnig på när man vil göra något om kvällarna. Jag hämtade toppluva och drog den ned över hals och ögon såg ut som en smurf=) Hjäpte ej. Aha djungelolja, hämtade den och smetade överallt, men de skrattade nog bara åt mig för det funkade ej... Hämtade en annan spray effektiv mot knott stog det. En sekund efter spray kanske det fungerade de var totalt hopplösa. Tillslut kom vi på en briljant ide -Vi slår upp vårt jättestora partytält. Så där fick de så de teg. Nu måste de äta sig genom tältduken... Skrattar längst som skrattar sist=) Men klockan blev 23 och det var dags och gå in och lägga sig. I dag kommer min pappa hit och hjälper oss men då är vi förberedda.

1 kommentar:

Christina sa...

Hej Min Vän!
Länge sedan jag hörde nåt från dig eller att jag hörde av mig (skäms på mig). Saknar dig på jobbet!
Vi har skaffat en till hund!!!!! Jag vet jag är inte riktig men det har ju andra redan talat om för mig *fniss*. Kanske kommer jag och hälsar på nån dag?
Kramar!!!!!!!!!!!!