Lästs av ;)

onsdag 6 augusti 2008

Hej igen!!

Oj vad det var längesen jag uppdaterade, nu har jag bara några dagar kvar av min semester och sen går jag på två veckor föräldraledigt. Det sja bli skönt att börja jobba igen, den här sommaren blev ju ganska lång. Av alla våra sommarprojekt som skulle göras så har vi påbörjat målningen av huset i dag jippi! Lekstugan börjar ta form och en bild kommer här:

Fattas bara att göra klart farstukvisten nu.
Ush jag var på Sigges i går ihopp om att det skulle vara superkul, men med tanke på i dag så är det inte så kul på en krogkväll, roligast har man ju alltid på förfesten. Sen skulle det ju komma en stor artist, men det blev en besvikelse. Det var nån från Wilmer X, skulle ha stannat hemma med fmiljen. Ja ja nu har man gjort det och man behöver inte göra om det på väldigt länge. En annan sak jag gjort är att bokat och betalat en resa till Koh Chang Thailand=) åt bara mig och min man...... Åker den 5 November i 10 dagar.

Här har jag bestämt mig för att sitta och gunga om dagarna. Hoppas bara man får ledigt efter den här sommarens frånvaro. Ett mål att komma dit är att börja träna i höst kanske ska prova på Friskis å Svettis.

Man vill ju inte sluta på det här viset!

1 kommentar:

disel sa...

såå tråkigt var det väl inte?? jag tyckte det var rätt skoj fast inte lw kom.. inte är det tungt idag heller :D men J stannade hemma från jobbet, lite värre för han tror jag *haha* nu blir det kräftskiva nästa gång *slurp*

Jag vill oxå till Thailand!! *räknar sekiner*