Lästs av ;)

torsdag 7 augusti 2008

Tyvärr

Ingen högskola för mig... Måste nog göra det förbannade högskoleprovet för att få komma in! Det ryktas på jobbet att vi ska börja jobba varannan helg och det känns hur tråkigt som helst. Jag måste kanske fundera på vad jag har för alternativ, älskar mitt jobb och att få gå dit med possitiva känslor är så skönt. Men att få umgås med familjen mindre väger tyngre, skulle vilja ha ett 7-4 jobb med lediga storhelger och helger. Då är ju min familj ledig så varför inte jag?

3 kommentarer:

Christina sa...

Hej!
Saknar dig på jobbet!!!!!!!!!!Visst känns det tråkigt med alla rykten på jobbet. Men vad vi vet så är det ju änså länge bara rykten. Jag har kommit in på båda utb jag sökte men vet inte om jag ska gå nån. Visst den båda ger ju så småningom dagtidsjobb och det vill ju jag precis som du ha. Men just nu känns det inte lockande att plugga. Sen känns det inte heller lika kul på jobbet längre. I höst ska ju intro av ny personal prioriteras, undrar när vi som jobbat ett tag ska prioriteras?Starta eget kanske? I vilken bransch då? Ja inte vet jag hur det ska bli.
Hoppas vi ses snart!

emmla sa...

Ja, det är tur att man har varandra för annars skulle det inte vara kul. Jag skulle oxå tänka mig nått eget men vad! Hörde på TV att det blir fler små företag som går i KK nu och det låter ju lockande... Jag ser fram emot att träffa dig med känns som evigheter. Hoppas du kommer på och känner dig för vad du vill, men en sak är säker jag kommer att sakna dig om du slutar.

Ingela sa...

Men kom och jobba nån gång nu då!!!! Saknar ju dig. Kram