Lästs av ;)

onsdag 31 december 2008

Ett År har Gått!!!

Ett nytt år nalkas.. Vad ska hända då?
Planerat:
-Börjar Revy skola v3. Spännande:) eller är jag galen?
-SPA med min man, mina bröder och respektive hos Dan Marsch som vi fick av mor och far i julklapp. KUL
-Firmafest i Hassela i januari
-Stor tävling på rallyskogarna på hemmaplan och en resa med tjejerna till vem vet vart i februari.
-En stor sak är att våra vänner ska gifta sig å jag har fått äran att vara toastmadame/värdinna i Juli...Ska bli så kul
-Svärfar fyller 60 det ska firas med förhoppningsvis en resa i November.
-Besluta om hur jag ska göra med mitt gamla jobb

Men först av allt ska vi fira in det nya året med två härliga familjer, som ska sova kvar hos oss med mycket mys å skratt och god mat.
Meny:
-Krabbröra med lime och rosépeppar på ett litet bröd
- Älgfilé med potatis och oliv tårta
-Vitchoklad pannacotta med hallon sås

Förhoppningsvis hinner vi med både lite spel och lite bad i tunnan.
GOTT NYTT ÅR //till mina läsare från mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt ÅR!

Christina sa...

Gott Nytt År!

Ingela sa...

Tack än en gång för ett mycket trevligt och mysigt nyårsfirande. Hoppas allt är bra. Kram