Lästs av ;)

lördag 6 december 2008

Ändringar

Nytt jobb, jobbar nu sista turerna på sjukan, Med SORG i hjärtat kommer jag sluta, men självvalt jag vet?
Jag kommer sakna alla mina underbara arbetskamrater, så det blöder i själen. Kommer få nya men inte på samma vis.
Ni som läser detta kom i håg mig att jag finns. Ska fixa en vin kväll för er med lite mysmat, så snart tiden är inne....
Hoppas att vi ses i framtiden kanske man kan få jobba extra nån helg och få lite dos av eran underbara glädje.
Med gråten i halsen och en klump (stor jävel) skriver jag detta och hoppas att vi ses..... Hoppas att det hela löser sig, med denna sjuka sittuation jag lämnar er i, men kom ihåg att alla är vi individer och alla är ni värda er vikt i GULD. Ni är bäst och ett helt underbart gäng!
Från mig till er:
*God Jul och Gått Nytt År*
Å
KRAMAR I MASSOR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer att sakna att jobba med dig oxå, enormt mycket. Förhoppningsvis kommer vi att stråla samman på ett eller annat sätt i framtiden. Kanske på akuten eller på någon trevlig egen liten men lönsam firma. Men så har vi ju fritiden oxå och vi måste försöka träffas ännu oftare nu när vi inte kommer att synas på jobbet, annars får jag Emmaabstinens. Tycker inte alls du är någon ilsken äckelfia föresten. Kram på dig./ Ingela

Anonym sa...

Emma! Kommer att sakna dig som fan!!!!!!!! Men du gör helt rätt. Där kommer snart ingen att vilja jobba! Vill också ha annat jobb!
Kram /Christina