Lästs av ;)

torsdag 29 januari 2009

Kul i fredags!!

I fredags var jag med mitt nya jobb till Hassela för att få lite Teambuilding. Det var en kul och trevlig dag och kväll med supergod mat, Lars Vegas Trio som bjöd på en super show, sen en underbar DJ som spelade bara gamla godingar och topphits att dansa till En sak som däremot var yber tråkigt var dessa otrevliga vakter, speciellt en, som kastade ut folk kors och tvärs. Vi står och dansar en kille åker ut, du är för full????? Sa den eländige En kille får inte följa till maten för han var för full å den stackarn hade bara druckit två öl. En annan sa han åt att han borde ta en prommis men han tål inte klor och blev rödögd av det var för övrigt nyckter.... Nä detta resulterar i missnöje, man får inte ha kul Hassela förlorar nog många på detta uppförande, vi var ju närmare 50 pers som bokat och vi vill inte uppleva detta.... Så byt ut vaktpersonalen de förstör, vilket påhopp och maktmissbruk.... Hade de så tråkigt att de måste provocera fram detta?
Lite kort från dagens övningar:
Och mitt lag fick se sig besegrade av min mans lag, svår förlust...ARGH!
Matte, Katrin, Marcus, Jonas, Bengan, Molle, Magnus, Göran

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lite surt att få se sig besegrad av "gubben". Kan tänka mig att det kändes tufft :).
KRAM /C

Anonym sa...

Men attans va med inlägg som ramlat in på din blogg efter såååå lång torka. Va kul! Jag har inte riktigt hunnit med att susa runt i bloggvärlden sen jag började nyjobbet men nu börjar det kännas en aning lugnare. Vi måste träffas snart. Kramen / Ingela

Jessica sa...

Va bra att ni hade en trevlig dag bortsätt vakten då, å nästa år kanske ditt lag vinner över maken dins lag hihi kram jessica

Ingela sa...

HALLÅ! Kom du av dig med bloggandet igen? Du som varit så flitig. Saknar dig så mycket. Kan du inte komma och dricka kaffe någon kväll och ta med dig barnen och gubben oxå. Eller så kanske vi ska träffas nåt i helgen och äta nåt gott och dricka lite vino. Vi är ju duktiga på det du och jag. Kramen stumpan.

Anonym sa...

Nu är det dags för uppdatering!!
Kramen /Christina