Lästs av ;)

söndag 25 januari 2009

Lite kort, som jag vill visa!!!

Tjejernas ridläger i mellandagarna:



Stina förbereder Hubert innan ridning

Nora leder ut Tiffany till ridhuset

å Hubert leds ut av Stina

Stina rider så gott som själv med Malin som håller

Nora fick rida alldeles själv, och gissa om hon var mallig efteråt, medans lillasyster ville också rida själv:(



Verandan tar form:




Nu sitter även dörrarna på plats bara invänta en torr varm vår så vi får måla klart, vi är jätte nöjda.





**NYÅR**




Mina Vänner & Jag skålar in matlagningen, första Asti'n gick då..

Hela badligan JR...

Alla utom den sovande Ludvig badade hela 10st i Karet

Stina gillade inte RAKETER men Jordgubbs Champagnen var god det tyckte även Emmy , men inte de andra barnen.




Fick fina Liljor av Linda men vi kunde inte förstå , varför de slokade här hos oss de hängde som bara den. Tills jag dagen efter tänkte snitta om de och insåg att jag glömt fylla vatten så när det var gjort blev de väldans pigga oc luktade så gott... TACK!

Dagen eftermys med familjen:



Nora å Stina vågade hålla bloss



Vi gjorde egna dockor som de döpte till LABOLINA och lekte friskt med. Tänk att servetter lite garn och toarulle kan bli så kul..

Bakade jättegoda jordnötsmuffins med Phillakräm...

SÄNG

Eftersom det inte finns huvudgavlar till sängen som jag vill ha så fick jag en ide an Per Svensson för länge sen men jag har inte kommit till skott förens nu, och jag blev nöjd med resultatet.Efter Ett och 1/2 års betänketid, 7 mån i garaget. Men nu slipat målat och uppe på väggen blev det så Här:

Jag slipar å målar.


medans Mattias mekar



"Tada"

2 kommentarer:

disel sa...

men äntligen!! såå fin säng! förstår att du är nöjd :D ha det så bra, kramen

Christina sa...

Jag har också en dörr ståendes i garaget. Tänkt till samma ändamål. Fick den för ca 15 år sedan har inte gjort nåt åt den på så många år. Men nu jävlar fick jag inspiration.
Hoppas du har det bra, SAKNAR dig som fasen på jobbet!
Kram