Lästs av ;)

onsdag 29 april 2009

Dags!!

Ja nu måste det vara dags att slänga ut påsken från blogen....!!!! Vart tar tiden vägen? Sitter aldrig vid datorn så dumt att ha en blog.... Men det är kul att skriva i bland. Ha tålamod:) Måste bara skryta om hur duktig jag har vart, i går gick jag 2 km på lunchen sen spelade jag fotboll med Alex 30 min på kvällen innan vi gick in och mös vid Andra Avenyn... I dag gick jag med på lunchen 2 km, efter middagen åkte jag med bilen full av loppis prytlar(skönt att bli av med) efter det, ja... då gick jag å Ingela 3,4 km med stavar...Känns som man kan vara nöjd med sig själv.....
Nu sa Mattias att jag fick lov att betala räkningarna, ok det är nog min tur. Men jag lägger hellre dem på andra inköp.... Jag fick ju en stund vid datorn så nu kan jag slänga in en liten uppdate.
I å jag spånade på en sista min resa men vi kom på att en viss person skulle bli hiskerligt besviken på oss då, men jag blir ju sjukskriven och kan behöva det för rehabilitering och Ingela behöver få andas ut med andra tankar....Vem vet?
I morgon sista April blir det trevligt sällskap och god mat & lite vin kanske, det ser jag mycket fram emot.
God Natt //Kram

Inga kommentarer: