Lästs av ;)

torsdag 2 april 2009

Å va kul de va...

Med sorg i mitt hjärta... Nu är det slut på min revyskola och vad ska jag då hitta på. Inte för att jag inte har nått att göra hemma men, det var nått jag gjorde aldeles för mig. Nått jag verkligen såg fram emot... Å uppträdandet sen hur kul som helst, å det gick ju jätte bra glömde inte nått.... Men det gick så fort , nu när jag tittat på DVD'n känns det som om det inte riktigt är jag... Usch för att se på sig själv.
Ska visa några bilder sen.
I morgon är det fredag å då ska vi på 26 års kalas. Min lillebror Mårten fyller år. Sen på Lördag ska vi ha familjemys på isen med fam Sjöström & Blixt. Med wokad fläskfile och grönsaker lite vin? kanske pimpla och bara umgås.
Ska äntligen få se nytillskottet Vilmer och ge han presenten.
Sönda blir det firmastädning (tror jag).
Ha en skön helg//Emma

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag misstänker att er lördag har varit kanon i detta underbara vårväder. Vi hade oxå kul på kalaset, men attans vad dessa ungar kan skrika högt. Tacka stortjejen Stina för den perfekta pressisen och för att hon är så snäll och glad. Kram/Ingela