Lästs av ;)

torsdag 13 augusti 2009

Måste bara visa...

....för alla som inte har tid att hälsa på mig. Vårt projekt nästan klart så super nöjd, blev jag. Tänkte ha praktisk hall eftersom vi inte har så bra med utrymme för förvaring i hallen. Men det blev snarare ett rum som man knappt får vara i. Men man vänjer sig nog med att det blir smutsiga skor i vår "kall farstu"
Lite bilder bjuder jag på iaf:


Invändigt med många ljusstakar i vitt cub från ombonat, vit panel och furugolv. 2 gamla stolar efter mormor när hon flyttade från huset som jag tog beslag på, får bra plats här.


Har även hjärtat här som jag fick i avskedspresent från avdelningen när jag slutade. passar ju bra eftersom den oxå var vit.


Nä nu blir det handling och packning sen middag, denna ständiga fundering vad ska man äta i dag?

Ha de gott kramis!

2 kommentarer:

disel sa...

usch, jag är ju en av dom!! som jag skäms! men gudars vad fint det blev!! förstår att smutsiga dojjor göre sej icke besvär ;)
nu är vi hemkommen från en jätteskön dag & natt i sundsvall, mycket lek och faktiskt mycke shopping, men bara såna där tråkiga nyttoprylar, men det behövs ju sånt oxå emellanåt!
kram (å lycka till i helgen!)

~Peos liv och drömmar~ sa...

Men vad fint det vart.
Måste försöka ta oss upp o hälsa på er något. Och prommisen är jag med på.
Ha det gott.
~Kram Carina~