Lästs av ;)

tisdag 11 augusti 2009

Total överraskning!

Jag skrev ju och visade bilder från bröllopet i går som förresten blev hur lyckat som helst... I går fick vi jag och Matte blombud.. Det sker aldrig. Men där kom det en tackbukett oj vad rörd jag blev.. Tusen Tack, så roligt:




Sen måste jag ju visa lille Morriz som jag/vi blev kär i på semestern och tog med oss hem från Stockholm: (Tur är väll det för när vi kom hem så har våran älskade katt Missan försvunnit)

Nora med Morriz i famn
Sen gillar han att sova i sängen brevid Alex.
Annars har dagen bestått av lek på Buspalatset med Karin och barn, Jessica Willhelmsson med barn även träffade vi Sofie Sjöström med barn där så kul att umgås med andra nån gång. Lunch blev det på Radjos(salladstallrik) så nu blir det nog ingen middag.
Ska nog tvätta lite klädet resten av em..
Ha de gott.

Inga kommentarer: