Lästs av ;)

onsdag 28 juli 2010

Fullt upp!!

Gräsklippning, städning, röjning, pajbakning, handling, tältuppsättning, strykning mm.. Här vankas dop ska bli hur mysigt som helst, men ack så med jobb.
Vi valde den här gången ett litet dop med bara familjen och några vänner då blir vi bara 35st. För att det inte skulle bli så mycket styr, men kan inte bli mycket styrigare å allt är nog mitt fel! Jag bara styr till det, men på slutet blir det så bra ändå.
Igår när jag klippte gräset med gåklipparen så skullle jag tömma den, då såg jag graven. Våra älskade katter har lämnat oss i år, Morriz senast i Lördags. Så barnen har anordnat en gravplats åt dem, har inte vart där förut men i går gick jag för att titta. Vad jag grät! Tårarna rann floder på mina kinder, Hannes sov å de andra var ute med båten. Så där stog jag mitt i skogen tittade på detta å grät:

Tur att ingen såg mig!
Kram
dax att göra frulle Ha en bra dag med sol!

Inga kommentarer: