Lästs av ;)

onsdag 2 februari 2011

Lilllördag!

Har ingen riktig ork att sitta vid datorn och updatera nu, så fort jag sätter mig så försvinner en massa timmar. I och med det får jag inget gjort. Så därför lite glest med inlägg.
I dag skiner solen och vårkänslorna spirar. Har vart på ett besök hos Banken i dag och det gick kanon. Vi satt där tillsammans och var rörande överens! Annars är det ett ämne som är ganska svårjobbat för oss. Så det hela löser nog sig väldigt bra hoppas jag.

Hannes har blivit 10 månader nu han kryper med en väldans fart, det innebär att han stoppar allt i munnen som ligger på vårt golv. Jag som inte riktigt gillar att städa måste börja GILLA det nu! Annars får han sitta i sin gåstol och då når han inte golvet ialla fall. De är inte bara att vara stor familj, tvätten är enorm och vi har ju världens minsta tvättstuga. Om jag fick önska skulle den vara tre gånger så stor och ett torkrrum intill. Nu kom tjejerna hem med tre kompisar med sig så nu får man ställa upp lite! Ja vi är väll öppen för alla lite extra barn skadar väll inte!!!hihi
Skulle jag inte veta bättre hade jag avnjutit ett glas rött i solen på altanen. Men de får vänta!
Ha en go lilllörda

Inga kommentarer: