Lästs av ;)

onsdag 19 september 2007

GRATTIS!!!

Min lilla bäbis fyller tre
att du blivit äldre kan man se.
Många ord ur munnen
varm återkärlek vunnen
Håret har äntligen växt som det bör
alla ord och lite till du hör.
Min famn står dig alltid när
även när du inte har besvär
Kom till mig när du vill så ska jag säga hur mycket jag älskar dig och mer därtill.
Kramen värmer, orden berömmer,
jag ska leda dig så gott jag kan
även över de högsta hinder.
Prata alltid med mig om du behöver
mitt öra är alltid öppet för dig.
Grattis från Mamma

2 kommentarer:

disel sa...

Grattis lilla Stina! Hoppas du fått massa superduper presenter idag. Och Emma, vilken fin dikt! Du är duktig du!!
Även vi har en dikt som vi skule ha läst, men det hanns inte med sist.. Den börjar iallafall med: StorStina satt på gärsgårn...resten får du höra en annan gång!

Grattis än en gång, och tack för senast!

Anonym sa...

män Linda