Lästs av ;)

onsdag 12 september 2007

LUS DJÄVLAR!!!!!!
Tänk har aldrig sett dem förut men nu är vi drabbade. Nora kom kliande ner i natt, oj måste kollas upp. NÄJE lusar. Kammar mig själv (tok dör) mera lusar. Sover inte en blund går upp, läser alla sidor om löss. Lägger mig, tänker gå ner å göra en Britney tok raka av mig med hyveln... Besinnar mig å låter bli. Vrider å vänder mig av och an. Slumrar nån timme men det är allt. Kliver upp å ringer skolan å hör hur det blir med fotograferingen som precis är i dag...
-Kom hit men håll koll på så att hon inte är vid något annart barn.
Känner mig pest smittad.. Kollar andra dottern... en till till sanering. Tar detta aldrig slut?
Gråter mår pest det känns så äckligt, vet inte vad jag ska göra. Åker på närmsta apotek å hänger på låset. Känns som alla tittar på mig vill bara fly. Min man kommer hem -va fan sluta BÖLA.
Jag har god lust att sticka långt bort från honom, han är helt känslolös. Men det borde jag vetat redan, har aldrig fått en uppmuntrande komentar på 7 1/2 år.
PENGAR ÄR INTE ALLT. Det går inte köpa kärlek å romantik.....
Hoppas lusarna försvinner snart.
http://www.apoteket.se/rd/d/4944

3 kommentarer:

disel sa...

hua hua, lider verkligen med dej!! men tänk positivt!! om 250 dagar är vi på cypern å då bjur jag, inte på en utan på mängder, paraflaxdrinkar :-D

Anonym sa...

Men gumman.... Tycker verkligen synd om dig! Även fast du inte känner så just nu så vet du nog innerst inne att du har en man där hemma som älskar dig över allt annat och som står stadigt och som du kan hålla dig fast i när stormen går...

Om 9 dagar smäller det och då är det Stockholm som hägrar med vännerna! Då ska vi ha det skoj och ta hand om varandra...

Kramar Krilledill = )

disel sa...

Ha nu en riktigt underbar helg!! Skulle ni vandra? hela vägen till baren då eller *fniss* Närå, ha det så superskönt å tänk inte alls på mej som måste vara hemma å jobba ;-) kraaaaam