Lästs av ;)

onsdag 21 november 2007

Jag Blev Utmanad

SJU SANNINGAR (hämtad text av lifeofdisel som utmanat mig)
En lek som jag snappat upp...den kan egentligen eksalera till oanade höjder och kan säkert göra sig till ett stående game på förfesten.
Av förklarliga anledningar kommer dock mina sanningar att bli kyska och kanske aningen återhållsamma!
Regler:1. Länka till den som utmanat dig2. Berätta sju sanningar om dig själv3. Utmana sju personer i slutet av detta inlägg 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanar
Så ska vi se här:
Sanningarna!
1: Usch hatar att berätta saker om mig själv
2: Är glad å positiv utåt men kan må väldigt dåligt inombords
3: Har kräkfobi inte att kräkas själv men när andra, framförallt när barnen gör det. Flyr inombords av skräck,får oerhört ont i magen och får "ränn skita" när någon mår illa eller kräks.
4: Skickar aldrig eller oftast aldrig kedjebrev vidare det är lika bra att sluta sända till mig.
5: Har ett helt vansinnigt humör om jag är trött eller ej har ätit. Så passa er om jag svälter
6: Är oerhört lat, skulle vilja träna men lat masken har vuxit till ett stort latberg och sitter som en stoppkloss
7: Hatar min barba kropp men kan ändå inte sluta äta. Gjorde en mjukpepparkaka i söndags å smeten den var ju så vansinnigt god. Måsta bara smaka av den. Gillar sockerkaks smet så.

Men nu ska ju jag egentligen utmana men detta blir som alla andra skickavidare, stannar hos mig. Läs och njut av mig, det bjuder jag på, tack vare L!

1 kommentar:

Ingela sa...

Kräkfobi?!! Hm! Du är ju undersköterska för tusan! Hur fixar du det? Skickar in stackars Ingela till de sjuka, kräkiga patienterna kanske. Skojar bara. Det är skitäckligt med kräk, nästan lika äckligt som slem.