Lästs av ;)

onsdag 21 november 2007

Låg nivå på min sida nu

Har hänt en massa saker sen sist jag uppdaterade mig. Händer saker runt mig, tankarna flyger, vart ska allt landa.

Har träffat en sån underbar människa en PRÄST (oj tänker många). Men det var den mest färgsprakande, roliga och tänkvärda människa jag någonsin mött. Hon sa så många tänkvärda saker som fick mig att fundera på vad jag håller på med. Det är så många människor runt mig, som betyder så himla mycket för mig.
Min man och mina barn, vad skulle jag göra utan er?
Min mamma (och pappa) som finns där och alltid ställer upp för så kloka råd. Mammas famn det finns inget mer tröstande och värmande.
Jag har vänner runt mig en del hör inte av sig så ofta men de betyder så mycket för när jag hör av mig så finns de där. Jag skulle kunna ge allt i världen för de människor som lyssnar på mig och delger sina synpunkter för mig. Stöttar och råder mig på vägen.
Det finns många underbara arbetskamrater som får mig att må så bra på mitt jobb, de får jobbet att vara så roligt att gå till.
Jag skulle kunna göra vad som helst för alla dessa underbara människor runt mig, för att visa hur mycket ni betyder.
Men jag ger er i alla fall denna fina bukett:
Tack för att ni alla finns, ni är värd er vikt i guld!!!

3 kommentarer:

Ingela sa...

ÅH, va vackert skrivet. jag får tårar i ögonen. Tycker så mkt om dig. Kram

Anonym sa...

Ja, det har faktiskt varit lite tomt och ouppdaterat här på sidan. Men när du väl uppdaterar då blir det med buller och bång.

Du är helt otrolig, jag fick ozå en liten tår i ögat. Hoppas att du vet vad du betyder för mig!

Kramar Krilledill

emmla sa...

Äh jag bara flummar till det men har så mycket att skriva om men får inte till det på nått vis. Tråkig natt med lite göra så jag passade på att flumma från hjärtat. Ni betyder så mycket. KRAM