Lästs av ;)

söndag 8 mars 2009

Pust!

Rally i Lima i går... ca 64 deltagare i klassen låg 14:de efter en lite seg start på första sträckan, men efter två till streckor varav en lång på 4 mil så putsade vi upp oss till 7:e. Å inför sista sträckan var vi laddade nu skulle de köras. Men rallyguden vill bara ställa till det för oss en drivaxel gick sönder med två mil kvar. Tappade 5 min. på den grejen och halkade genast till 30:de. Kan inte säga annat än att inget gått vår väg i Supercupen. All den j..la tid vi/han lägger ner på bileländet....... Men nu är det uppehåll ettt tag i alla fall.
I fredags ringde Chefen från sjukhuset och frågade hur jag skulle göra och vips nu har jag sagt upp mig. Det är så mycket värt att vara ledig på helgerna. Men en sak är säker, jag TOKSAKNAR
er underbara arbetskamrater. Nu när det nalkas mot vår måste vi planera in en fest som jag lovat. Kanske efter påsk, i slutet av April?
Ha de gott nu ska jag på BIO med tjejerna och min gudson. På torsdag ska jag med Mattias och äntligen se på MÄN SOM HATAR KVINNOR som jag längtat.
//KRAMAR

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman vad har du gjort........... Saknar dig som fan..........Fast jag förstår ditt val.
Kramar i massor/C

Anonym sa...

Jag saknar oxå att jobba med dig och alla andra på HIA, så en fest vore jättekul. Kram