Lästs av ;)

onsdag 4 mars 2009

Sportlov!!

Å en sovmorgon till 8,30 sköönt. Ligger å drar mig å tänker som vanligt på vilken nyttig dag det ska bli...(slutar alltid i kaos). Snart är ju bröllopet som jag ska vara värdinna på och mitt nya liv bara springer bort tiden rinner i väg. Jag måste ta mig i kragen men orken finns inte. Jag känner mig som de gamla tecknade filmerna på Pluto när den ena ängeln säger inte så och sen ploppar matdjävulen in å är så stark. HJÄLP var e min karaktär. I kväll blir det armhävningar situps och hopprep i fem min.... Berättar i morgon hur det gick.
I dag ska vi i alla fall till S-hamn och bada med barnen å det känns så skönta att så blekfet kliva i bikinin:) NOT!
Ja det blev frukt å grnt till frukost i dag med pauluns musssli med yoggi. Men på väg till badet blir de ju M´c lunch å de e ju bra eller hur.
KRAMIS//matglade mig.

4 kommentarer:

Ingela sa...

Hej min vän. Du är inte ensam om att ha dålig karaktär kan jag tala om. Jag är så trött, så trött för jag jobbar så mycket och så hårt att jag bara inte orkar laga nyttigt och det slinker även ner en och annan godbit bara för att få upp blodsockret i bråskan. Alltid kan man skylla på nåt, eller hur? Men jag trivs kanonbra på jobbet och sover som en klubbad säl på nätterna och det är ju jätteskönt. Hoppas du kommer på fest hos disel, så vi får surra och kramas lite. Kram på dig.

Anonym sa...

Saknar dig här på jobbet!
//A-K

Jessica sa...

hoppas ni hade det trevligt på badet och ja nu måste väl våren komma så man blir av med vinter tröttheten kram jessica

disel sa...

jaa, emma! kom på fest!! jag vill oxå surra å kramas :D