Lästs av ;)

lördag 28 mars 2009

Lördags piiirrrrrrr i magen....!

JA, i kväll smäler det... Bara timmar kvar! Genrep 16:00.
Kan ju passa på att visa lite trevliga bilder från stockholm, när jag var där med mina underbara tjejer.... Så jag får annat att tänka på ett tag.
God mat, Golden Hits med schlageryra... Sminkkurs på Makeup Store, Massor med shopping och många härliga skratt. Allt man behöver för att må lite bättre och hitta sig själv utan att vara mamma.

Hemma hos Cia Olssons lägenhet som vi fått hyra
nysminkade efter en sminkkurs på, maken klar bara byta om.

Grön hulkenfärg valde hon till mig... Även hon tyckte jag såg ut som en ÖDLA!

god mat och härlig underhållning...eller.......

....vad hände ÅSA... Karin ser oskylldig ut!?

Jag å Krillan mätta och nöjda efter en flaska vin..

Som vår servitric serverade... Klämtjäck.

Efterrätten lite speciell.. men slank i vad annars?

Sen blev det dans å de var ju bra så man fick bränna maten....

Till och med gravida Karin dansade loss....

Ett härligt gäng på dansgolvet, med glada miner.........
Trötta och nöjda på väg hem...Längtar redan till nästa tripp....


//KRAM

2 kommentarer:

Ingela sa...

Åhhh, va du (ni) var kanonsuperduperduktiga på scen ikväll! Det var längesen jag skrattade så mycket. Önskar att jag vågade göra nåt liknande men jag får bläckor när jag står inför för mycket folk. Bravo!!! Jag tycker du var skitsnygg i din gröna ögonskugga och ni verkar ha haft en kanonkväll. Ha det bra min underbara vän. Vi syns på lördag om inte förr. Stor kram.

Jessica sa...

Vad kul ni verkar ha haft, och jag tycker också att du var jätte fin i grön ögonskugga, men en skönhet klär ju i allt. Ha det bra nu kram jessica