Lästs av ;)

tisdag 19 maj 2009

30++

I morse vaknade jag av en skönsjungande man och vår yngsta dotter. När jag väl insett att det är morgon och att det faktiskt är min familj som står där, så trillar det en tår på kinden. Visst är det underbart med överraskningar, de har frukostbricka med ljus och ett paket till mig... Det var promenad stavar som jag önskat mig... Hihi de kan om de vill. Jag undrade givetvis vem han lejt till att handla, men han hade vart i stan själv i lördags när jag var på kalas med Stina. Å jag som trodde han var hemma i garaget....
Ja det är kul att fylla i morgon blir det fika med närmaste släkt/å vän. För i kväll har de lagt ett föräldramöte på dagis.
Ha en bra dag//Kram

2 kommentarer:

~Peos liv och drömmar~ sa...

Men vad mysigt att vakna så. Ja de kan karlarna bara de sätter den sidan till hihi.
Hoppas att du får en toppen födelsedag så ses vi sen på föräldramötet.
Grattis kramar Carina

Ingela sa...

Men snälla gumman. Det är väldigt längesen du skrev något på bloggen. Saknar dina inlägg. Kram