Lästs av ;)

fredag 15 maj 2009

Fredag igen!!

Vaknar känner mig på strålande humör...Skönt. Solen skiner och det är Fredag= SLUTAR 14.00 Var ju till Storsaden förra helgen och hade hur mysigt som helst, synd bara att jag inte fich shoppa, men med 3 barn och en man kan det inte bli sämmre... Försökte ialla fall på Lördagen innan tåget skulle gå, men det hela slutade med kaos och jag bestämmde mig för att helt enkelt skita i allt.. Hör komentarer -Jag äär hungrig -Det är varmt -Tåget går snart (gick 14.30) och klockan var 13.00 varav vi hade 5 min gångavstånd... Nä jag får nog ta en tur med mina vänninor om man ska få handla till sig själv.
I alla fall har jag fått ny operationstid till den 28 maj och det innebär att jag kan gå på Hattfest med mina forna arbetskamrater... Ser mycket fram emot att träffa dem... -Men vad ska jag ha på mitt huvud?
Till veckan är det kortvecka och fredagen har jag redan jobbat in så det blir lång helg, och Mattias ska till Tidaholm och köra back-SM medans jag och barnen blir ensamma. Kan då passa på att sova hos mor och far, blir nog årlig städning av stugan om vädret tillåter...
Ha en bra helg //Kram

2 kommentarer:

~Peos liv och drömmar~ sa...

Visst är det hopplöst att gå o handla med karl och barn. Det är mycket skönare när man kan gå själv.
Hoppas att ni får en härlig helg.
Vi kanske ses i morgon på Lindas kalas om ni ska dit.
Kram Carina

Anonym sa...

Vi ses på fredag! Med eller utan hatt :)
Kram/C