Lästs av ;)

torsdag 7 maj 2009

Mys Helg

Ja, det ska bli en underbar Helg med familjen.... Vi tar tåget i dag mot Stockholm, bor på Hotell 2 nätter... På fredag ska jag och barnen leta oss till Södertälje och göra ett beskök på Tom Tits....


Ska bli så kul att få vara tillsammans, och bara vara utan måsten...
Mannen själv ska på möte så han får stanna inne.
På fredag kväll har vi bokat bord på Jensen Böfhus,å vad jag längtar.
Sen står nog lite shopping med på listan om jag får bestämma... Alex sa att han ville ha lite nya kläder så det blir nog så. Hoppas bara att det inte regnar så mycket, så ska det här bli bra. //Kram å trevlig Helg

3 kommentarer:

~Peos liv och drömmar~ sa...

Hoppas att ni får en jätte härlig helg i Stockholm.
Ha det bra.
Kram Carina

Anonym sa...

Ha det så underbart ji huvudstan. Själv hoppas jag på finväder nu när jag är ledig. Ska sätta lite blommor i mina fina trälådor tänkte jag. Jag behöver verkligen lite vila och sol nu för det har varit en tung, tung vecka. U är riktigt allvarligt sjuk och mormor har opererats. Kram på dig/ I.

Anonym sa...

Hellu! Hoppas ni hade det härligt i stockholm!! vilket bolag/hotell var det du hade hittat som vi skulle [läs; SKA] åka med? *spanar & planerar* :D
Ha det så bra, kramkram
linda