Lästs av ;)

måndag 19 april 2010

4 veckor!

Nu har Hannes gått och blivit 4 veckor, sist vi var på BVC hade han gått upp 500g och det ante mig. Han har nämligen en förmåga att äta länge och ofta. Känns faktiskt som om jag sitter med brösten blottade hela dagarna. Har börjat att lägga ut han i vagnen på förmiddagen så att han får sova en längre stund. Har fungerat ganska bra sover i alla fall minst 2 timmar då.
Den här veckan ser ut så här för oss:
  • mån 5h dagis för Stina 8-13 Hannes och jag jobbar vidare på rutiner.
  • tis som ovan
  • ons Stina dagis 8-13. Jag 9:00 ortopedmottagningen i Hudik Hannes 10:00 BVC i Harmånger (måste nog ringa om det?)
  • tors "öppet" kanske försöka Städa
  • fre BUP 9:30

Vill ha veckor utan tider och bara vara hemma eller hitta på sånt som passar oss.

Hannes 4 veckor



Här i min favorit pyamas somvar ett av de plagg vi köpte i Stockholm innan han var född. Nu börjar den bli kort i benen "snyft"

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken sötnos! Va stor han blivit :). Har han blivit lite ljusare i håret? Kram Kristin