Lästs av ;)

torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag!


I dag börjar Påsken och med den är det ju tradition med påskkärring på dagis... Så det var bara att kliva upp i tid så man hinner amma, hitta kläder, klä på och sminka, göra frukost, äta den, borsta tänder och phu vara på dagis och skola 8:00. Tur är att mannen i huset är hemma och kör dem. Så nu hoppas jag att Hannes sover länge så jag kan dammsuga fålla de nya gardinerna och hänga dem på plats. Påskpynta, men bara lite för barnens skull. Baka en äppelpaj för BVC kommer på hembesök vid två så då hoppas jag att jag är reddy....
TILL ER ALLA EN RIKTIGT GLAD PÅSK!!!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Vicken fin påskkärring! Emmy får vara hemma idag med. Jag klättrar snart på väggarna, men ikväll ska vi på middag hos farmor. Kram

Johanna sa...

Hoppas ni hade en mysig påsk. Vad fin ni var i HT i dag! Albin skulle titta på bilden hela tiden medans han åt frukost. Han gillar dina tjejer... :)