Lästs av ;)

fredag 3 september 2010

Kär

Kom på mig själv hur lyckligt lottat jag är som har 4 underbara barn. Den kärlek jag känner till barnen är otrolig. När den lille å jag är hemma själva kan vi bara sitta och mysa kan bara sitta och se på han när han sover... I går var även den stora hemma för han har hosta å feber, vi spelade memmory och myste på. Han blev piggare och vi lagade även mat tillsammans. Så skönt att få rå om honom med för det är sällan han är hemma.
Varje kväll innan jag lägger mig så pussar jag å säger god natt till tjejerna(fast de redan sover), sen blir det en liten titt i korgen. Bara se honom ligga där å snusa på sitt eget vis gör mig så lycklig. Det händer inget här hemma för jag har ingen ork till något annat än mys å gos... Sjukt hökaktig kännsla, att det ska hända någon nått. Kan de bero på hormoner?
Hannes 5 månader
Ha en god helg!
För de ska vi med mycke mys, i kväll fredagsmys, sen lördagsmys å lite mera mys på söndag;)

Inga kommentarer: