Lästs av ;)

fredag 24 september 2010

Pirr...

Comback, Vad har jag gett mig in på!? Lovade att jag skulle läsa i rallybilen på Lördag i Vedasprinten. Shit jag vet inte när jag läste noter sist?
Men de var ju nästan lika länge sen han körde bilen, så lyssnar han på mig å håller tempot som jag läser så ska de nog gå bra.
De ska bli himla kul vi är ett Team igen ska göra något tillsammans. De var länge sen! Saknar våra stunder har vart en jobbig period. Går mot bättre bara jag får en tid till op. för knä så kan jag bli lite mer rörlig. Appropå de hur ska de gå in och ur rallybilen? Sen kom jag på en sak till, jag kanske måste prova overallen den läre sitta tajt nu. Undra vad de säger om man åker naken.HIHI vilken syn.
Dag ett till nej tack gick bra... Fast det bjöds på kladdkaka...
Kram å ha en najs Helg

Inga kommentarer: