Lästs av ;)

onsdag 18 juni 2008

En bra da!!

Det finns bättre och sämre dagar. I dag är dagen jätte bra. Inge ont, mindre läckage och mera sol och värme.
I går fick jag värme av min vän och kollega som kom till mig för att ge mig fina blommor från jobbet med ett krya på dig kort:




Tack ni är otroliga!!!


En annan som värmer mig hela dagarna är Missan. Vet inte om hon känner på sig nåt att jag inte mår bra, hon släpper mig inte ur sikte. Hon lägger sig där jag lägger mig, går jag på TOA då kommer hon efter sitter jag här och skriver vid Datorn då lägger hon sig mellan tangentbordet och mig..Kul med sällskap!

Måste bara fula mig i dag=) Inhandlade denn till kvällen i all ära. Ska bjuda gubben på en Mojito i kväll i soffan bänkad framför TV'n i hopp om att SVERIGE ska vinna!

Har även köpt ost och kex och räkor. Kan inte gå fel!

Jag kanske får förlåta Zlatan jag har aldrig gillat honom, gillar inte hans attityd men det kanske ändras i kväll. Kanske han är vår allas fotbollsgud!

3 kommentarer:

Christina sa...

Hej SNYGGING!
Trots din snygga bandana så förlorade Sverige! Patric tål nog Zlatan sämre än dig, han gick och la sig innan matchen var slut. Bara för att han retade upp sig på Z. Den du!
Idag åker Monica A och jag på en trädgårdstur. X-tåget till Stenegård och Wij trädgårdar.
Krya på dig!
Kramiz!

emmla sa...

Ja jag håller med Patric den slöa skiten gör inget annat än att han kan stå på rätt ställe ibland och lyckas få in bollen. Men då får han allt beröm fast andra gör förspelet... Hoppas ni får en super da å hälsa sånglärkan.

Ingela sa...

Men gud va snygg du va i bandana!! Hahaha! Du är så rolig när du bjuder på dig själv sådär. Älskar sånt. Kram o glad midsommar på er. Hörs nåt efter helgen.