Lästs av ;)

söndag 8 juni 2008

Cypern



Ja mycke har hänt sen sist. Hade en sååå underbar semester på Cypern den bästa man kan tänka sig, faktiskt. Vädret var kanon, hotellet super, maten var bra och sällskapet var helt suveränt. En total avkoppling.

några bilder att minnas: Bamse klubb gillade de inte att gå på, första dan för vissa men tre dagar för mina 2 tjejer iaf.
Att ha paraply i håret det hör ju till utomlands så varför inte ha tre=)

Alex Nattis å Nora hopar. Nora får ont i magen vit i ansiktet,gråter och måste avbryta.


Pappabus på stranden Stina häller vatten på Pappa. Jonas kastar ludvig högt upp i de blå


Ingela posar vid middagen där vi satt sex av sju kvällar

Linda även kallad SVAMPEN avnjuter en kall god öl


Jag å Stina myser å njuter

Ingela och jag med en "pinna" för ovanlighetens skull... Blev x antal pinna
Hoppas att detta kommer bli en tradition och att vi kommer att resa mera tillsammans för vi hade ju så trevligt!!!!

3 kommentarer:

disel sa...

men hallå där!! om alla suttit kvar och inte smygit iväg heeela tiden så hade det inte bara varit jag som svampade :-D haha Vi hoppas oxå att det blir fler resor! Superkul!!

Ingela sa...

Jag hoppas oxå att detta blir en stående tradition för oss. Undrar vad disel menar med att alla smög iväg hela tiden! Vet du det?

emmla sa...

Ingen som helst aning?! Vilket påhopp=)
En sak är säker kommer inte att upprepas, tror jag.