Lästs av ;)

måndag 10 november 2008

Hej igen!

Idag har vi slappat i solstolen utan sol forstass. Har blir ingen BRUN:( Ja ja solen tar igenom men vi har i alla fall semester. Vi borjade faktiskt morgonen med promenad sa helt lata har vi inte vart. Pa em vagade jag for forsta gangen visa mina halar for en massos, men oj vad hon filade och filade och filade....... Det var nog det varsta hon sett. Men nu ar de helt fina och jag kanner stranden under fotterna. Matte tog daremot en hel kropps massage jag trodde den unga snygga tjejen skulle bryta sonder hans alla leder, han som ar sa vig dessutom:) Ha ha holl pa skratta ihjal mig nar hon bojde hans ben. Ja allt ar frid a frojd vi shoppar ater ganska lite men vi klarar oss bra. En annan familj vi traffat har rakat ut for magsjuka sa det (peppar peppar) hoppas vi ska slippa. Magen min ar lite battre i dag har hallit mig till ris och potatismos i dag. A en sak till vi drack COLA till middag a det smakade gott.
Ha de gott kramar i massor fran Prutaren och hans fru i Koh Chang

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla kul att få läsa vad ni gör!!! Ha, ha skrattade gott när jag läste om Mattes massage, ser en bild framför mig :-). Men visst är det härligt med lite massage på stranden?! Hoppas ni klarar er från magsjukan (drick cocacola och wiskey)och att ni får ett härligt avslut på semestern. Ta det lugnt... Kram Krillan