Lästs av ;)

måndag 3 november 2008

Jaha en dag kvar... Här städas tvättas packas och lever rövare... Jag vet inte hur det ska sluta en riktig pulsökning 24 h/dygn.. Tur är väll att det blir vila sen. I går kom första tåren (tänk om vi aldrig mer kommer hem) vem ska då ta hand om våra barn? -Vad har jag gjort?
Men det måste ju gå bra. Dumma tanke lägg dig åt sidan.
I dag kommer räddningen Ingela Och Emmy ska sova här med mig å barnen i kväll, Matte är på möte kommer hem i morgon och kan inte delta i min stressiga situation,( jag gillar inte den tajmingen kan jag lova) å jag gillar ju ej att sova själv. Å Ingela ställer upp för mig så underbart snällt å då kan vi passa på att umgås¨.
Det ska bli så kul lite Bastu och vin å god mat . Krillan kommer hon med så det blir så skönt att ha så underbara vänner här. Tack för det.
Nä inte har jag tid att sitta här måste packa eller städa eller dricka kaffe eller vad var det jag skulle göra?????

1 kommentar:

disel sa...

å så mysigt! hoppas ni sov gott sen :D nu får ni ha det så riktigt skönt i thailand!! självklart kommer ni hem igen! massa kramar från oss :D