Lästs av ;)

lördag 20 mars 2010

Helv..es j.vla piss!!!!!

Jaha i går skrek jag och grinade och våndas av
!!!!!!!smärta!!!!!!!
och inte var det förlossningen som startat heller.....
Jag med min tur måsta gå och halka, bara för att jag ville vara snäll och slänga lite sopor åt verkstan.... Men under den lilla snön som kommit så låg det en väldigt hal BLÅis och där låg jag. Ambulans, nej aldrig men med Mattes hjälp tog vi oss till Akuten. Fick 2 alvedon och vänta på el doktore i 3 timmar. Röntgades väntade lite till och konstaterade att det var inga skellet skador fick med mig smärtlindring och ett återbesök väntas.. Nu är det kryckor och värktabletter högläge.... Det var mitt elaka knä som återigen fått sig en smäll nu är det stort som en fotboll, dunkar och är oböjligt. Kom till Akuten kl17.24 åter hemma 23.05 utan middag så vi tog en macka och la oss direkt...
FAN inte har jag lust med detta nu, men men kunde vara värre om jag slagit lilla magen, UCH. Fick en tår i ögat efter jag kännde första sparken i magen. Tack för den!

1 kommentar:

Ingela sa...

Stackars,stackars dig. Tänker på dig gumman. Kram