Lästs av ;)

tisdag 9 mars 2010

Sportlovsvecka!

Är nu föräldrledig med Stina och då får Nora absolut vara hemma hon med...
Har börjat riva ut stinas rum hon ska få det renoverat, ska skära tapetskarvar i dag hade jag tänkt mig.
Men än har det inte hänt så mycket.. Har ingen ork i dag. Ändå har jag fått sovit hela Natten i natt.
Har så svårt att sova, inte för att jag har ont eller så, bara kan inte. Har olustig känsla, härom natten bad jag Matte följa med mig till köket för ett glas mjölk -hade då vart vaken från 01-02:30 och kunnde bara inte sova. Hör bilar ljud och allt känns så kymigt. Har nog fått mig en liten släng av oro som vuxit efter rånet.
Är så rädd att det ska hända något med barnen eller oss. Eller så är det bara graviditets hormoner som spökar.
Nu har det ju börjat bli ljusare och trevligare ute ialla fall men ändå så mörkt mitt i natten.
Hittat lite vinter bilder som jag bjuder på i väntan på våren:
Tjejerna skottar sitt tak på lekstugan....
...likt pappa som skottar hustaket!
Svårt att ta sig in genom garagedörren:
och kåtan blev visst mer eller mindre en igglo
Det är ganska fint med vinter men det räcker nu.
Vart en lång och kall sådan men hellre det än blöt och slaskig.
Ha ett gott Sportlov Kram Em

Inga kommentarer: