Lästs av ;)

onsdag 31 mars 2010

Kort till HT!

I går gjorde vi stan först var det kortknäppning till HT. Jag tror att det gick bra känndes så i alla fall.
Sen fick jag familjen med på stan blev jeans tröja och mysisbyxor till älste sonen. Han verkligen växer så det knakar har endast ett par som han kan ha. Sen blev det gardiner till mig/familjen. Jag ville även kika på nå nytt till mig men då protesterade min man. Du kan väll ta någon väninna med dig nån da sa han. Så om någon är sugen på en shopping dag med mig och Hannes så får ni gärna anmäla er. Kanske en heldag i sundsvall vore nått?! Avslutade det hela med en sväng på Maxi, där tjejerna stännade på lekstället å tyckte det var en hit så det blirnog fler inlämningar där.

Det var ju de här med knä :( Blev inge bra efter några timmar på stan. Var på ortopeden i går där Läkaren konstaterade att jag hade en blödning (som om jag inte det viste) så nu ska jag äta avsvällande och smärtstillande tillbaka på en röntgen 12/4 sen åb till Ingmar Lundgren 21/4 för ev planering av operation........ Känns inte som den starten jag tänkt mig av mammaledigheten.
ja så det kan gå på en hal fläck...
Vill visa några update bilder på Hannes:
så här såg han ut på hemresan från BB med nystickat från farmor.Han är en jätte snäll kille som sover bra när han väl somnar innan hänger han vid bröstet typ hela kvällen från 18- 22 men sen sover han till 04 o- 08 -ca 11

Hannes storebror är måttligt stolt och vill mysa med han så fort han får möjlighet, har varit sparsamt i början pga att Alex är så förkyld och har en jädra elak hosta.


Hannes Hägg en vecka gammal

Måste erkänna att jag nästan känner mig frälst som fått denna underbara skapelse, att bara få sitta med honom i mina armar och inte göra något än lukta och titta det gör mig tårögd av LYCKA!

3 kommentarer:

Ingela sa...

Åhhhh!

disel sa...

anmäler mej härmed till en heldag i sundsvall :) eller hudik ;)

emmla sa...

Jaaaa, det låter toppen!!! Det blir jätte bra..