Lästs av ;)

torsdag 18 mars 2010

I detta nu

Jag har städat varenda liten vrå tvättat varenda litet plagg. Bakat en smarrig morrotskaka som jag blev så sugen på.

En lördag morgon klev vi upp och bakade glödhoppor jag och mina tjejer de blev så goda börjar känna mig som en riktig hemmafru och trivs med det. just nu i alla fall.

Men jag längtar så efter att få träffa den lille som gror i min mage, har aldrig kännt sådant sug efter att träffa han. Svärmor har hjälpt att fixa och bäddat korgen som han ska få sova i ;)

Världens bästa svärmor!

Tvättat alla kläder till han och lagt det prydligt i högar i skötbordet

Nyinköpta vagnen står tom och väntar:

Så vad väntar han på jag är redo!!!!!! Fast än har jag inte gått över tiden så jag borde kunna lugna mig lite. Men det är ett sånt äventyr vi ska igenom. Mattias längtar nog lika mycket han med. Kanske det är för att vi inte har nått bra namn än funderar mycket på det. kan bli Felix, Rasmus, Teodor, Carl, Petter, Helmer mfl. helt enormt svårt....

Ha de gott å Kram / en längtande 4:e barns mamma!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Fin korg! Elias ligger oxå i en korg som även Albin haft. Tycker det fungerar bra, då den har hjul så man kan skjuta den nära sin egen säng på natten. Låter som du är redo för att den lilla killen ska komma :)

Anonym sa...

Finaste tjejerna :) Kram från Kristin

Ingela sa...

Gud va mysigt att boa för lillen! Ja, nu kan han väl ta och komma snart. Kramen