Lästs av ;)

tisdag 18 maj 2010

Stress

God morgon! Börjar känna mig lite stressad innombords,
för det första fyller jag år i morgon och om någon vill komma å fika då så borde jag plocka i hop lite.
För det andra borde jag ha handlat lite, tänk vad slut det blir fort.
För det tredje borde jag ringa MVC för återbesök, eftersom det gått 8 veckor redan.
För det fjärde borde jag ringa Öron för nu har det gått ett år sen och då skulle jag dit, men sist det gick ett år hade cystan i örat börjat växa igen, jag vill absolut inte att det blir en tredje operation.
För det femte borde jag ringa Röntgen och höra om de fått någon remiss, tror att korsbandet har gått sönder i mitt knä pga symtom vid korsbandsskada stämmer till fullo (symtom främre korsbandsskada: ger akut smärta och känsla av "att nått gick sönder" knät svullnar snabbt inom 60 minuter. Knät viker sig och är ostabilt har svårt att gå ned för trappor) Alla symtom stämmer och jag blir förvånad om det inte är det. Stressande och veta att det ska bli operation av knät med med sjukgymnastik i 4-6månader.
Hur gick det med min lugna och sköna mammaledighet? Nä nu måste jag fixa Stina så hon hinner till dagis, Nora åkte bussen 7:20 så hon är klar.
Snart sommarlov SKÖNT :)

Inga kommentarer: