Lästs av ;)

torsdag 20 maj 2010

Vilken dag!

Tror att jag måste fylt jämnt eller nått. Väcktes av man och barn med sång, frukostbricka, röda rosor och paket och inte vilket paket som hellst utan en fru till min tidigare visade kaffepanna. Sen kom världens bästa Karin med sonen Axel och hade jättefina rosor med sig. Vi dukar fram fika och lagom till det kommer alltid lika snygga Linda med en underbar kopp med fat från ombonat. Tack så mycket så trevligt.
Efter middagen kom min farbror Börje och hans fru med rosor och presenter till Hannes. Mor, far och mormor med pengar och stickade sockor. Sen kommer Carro med familj med orkide och Lancome dag + natt creme från svärmor och svärfar med. Sen kommer Niklas med barn (då Mia tråkigt nog jobbade) med en otroligt fin Hortensia.
Så himla kul att bli uppvaktad med nära och kära, jag älskar att ha folk kring mig. Pressenter kan jag vara utan är bara mysigt när man får bjuda på fika. Sen bjöd ju solen på en strålande värme så vi kunnde vara ute, SKÖNT
TACK ALLA FÖR EN TOPPENDAG!!! vill även TACKA för alla trevliga sms:)

2 kommentarer:

Ingela sa...

Förlåt igen för att jag missade din dag. Stoort grattis i efterskott vännen.

disel sa...

Hawkeye - sånt får man inte missa, spelar ingen roll att man är i turiket heller ;)