Lästs av ;)

torsdag 29 september 2011

Härliga Höst!!!

Har just avverkat en timmes promenad. Så underbart väder, måsta ta av mig till linne det är ju kanon varmt ute! Slutet på September och så härligt, solen och värmen kan gärna stanna ett tag för min del! Nu är jag inne och funderar på vad de ska bli för lunch och middag, Hannes äter ju så otroligt dåligt och har en buk som är enorm, varför!? Har uteslutit Mjölk ett halvt år nu och han har blivit bättre men nu är det absolut till det sämre, han bajsar inget vidare löst och fulla blöjan men bara en- två gånger /dag. Han är kinkig och inte alls lika nöjd kille... Hmm (kanske går det över tänker jag) Visar en bild på hans mage:

Vet inte om de syns. Är det bara att små barn ser ut så? Om han inte är bättre till i morgon då ringer jag!

Ha de//Em

Inga kommentarer: