Lästs av ;)

fredag 9 september 2011

Ja just de!

Nya tag , fler inlägg. De ska nu bli fart på mitt liv!!!! De lovar jag er alla här och nu. Vi går mot höst, markna'n i helgen. men där vistas vi bara i kväll. Efter en utsökt middag (hoppas jag) med fam Lönnberg på 49:an. Sen bär det av på tävling i Sundsvall och deltävling 5&6 i SM-Rally i Backe. Har vart till Maxi i dag, var där vid 9 Hannes och jag. Så skönt att handla när det är ganska lite folk. Måste göra det fler gånger, den här tiden på dan altså. Annars går mitt liv just nu åt till att träna upp mitt ben. Går hos sjukgymnast 2 ggr/vecka men är långt i från bra. Det är något som har tillstött. Nått som på någotvis hugger och glappar när jag böjer på benet.? Jag har faktiskt blivit lite deppig på att gå omkring och ha ont så länge nu, de är ju 1 1/2 år sen jag gjorde illa mig.
Nä nu tar jag och bjuder på lite kort under sommar och våren som varit.
London resan i maj med Ingela, så kul vi hadde det:
Först blev de till att skaffa sig en Bodyguard, Arnold ala vax








Guinness måste man ju prova!

Afternoon Tea på Browns

Jammii

Tuff brud, på tur med röda bussarna

Bröllop x2
Min lillebror Mårten och hanns Carro Mattias lillasyster Carro och hennes Stefan

Mormors 80-års kalas

Vad passar bättre för klädsel på flickorna då? Jo dessa Rogsta dräkter eftersom morrmor gjort dem och tom. vävt tyget. Men för ca 25 år sen, då till mig och min vän Krillan.

Mormor får paket, i en cd radio.

Måste visa min fina tårta jag åstakommit!
Avslutar med en bild på Två av mina,favoritkillar!

På återseende //Em

1 kommentar:

Anonym sa...

Lövli bilder från din underbara familj och från vår bästa, bästaste Londonresa. Gudars va kul vi hade! Nu blir det Dublin i Maj för oss. Skulle såklart vara skitkul om ni kunde följa, men vi får sikta in oss på familjesemeser nästa år och sen Toscana när vi fyller jämt. Kram min underbara vän. Pling.