Lästs av ;)

onsdag 28 september 2011

Usch!!!

Fy vilken jobbig period det har vart nu! Lite sömn pga. griniga gnälliga barn. Kalas förr förra helgen Lördag med 15 barn i 7 års åldern i samma hus. Själv var jag party Häxan å skulle få till lite skoj! Efter att pratat som Häxa i två timmar var jag helt slut till råga hade jag även feber, visade de sig!

Söndag stor kalas med underbara släkten. Natten mot tillbringade vi på akuten då själva födelsedagsbarnet har så ont i magen! Men som tur var (eller inte så visade det sig inget man vill ju ha klarhet i varför hon har så ont). Måndag fick vi fira henne i lugn och ro tagen på sängen... Sen har Hannes mage krånglat, han gråter gnällig äter lite vill inte sova på natten. Men om man ger han nått smaskigt då minnsan äter han... Men i natt som var peppar, fick vi sova men då kom Nora å la sig i min säng. Hade vaknat och drömt! Hmmm börjar på längta efter lite egen tid och en hel natt ostört. I helgen som var fick vi trevligt besök både fredag av bror å hans fru, sen på lördag hade vi ett trevligt kräftkalas med fam Lönnberg!!! Men nu i helgen ska jag inte göra nått!








Killkompisarna Sigge och Hannes

Inga kommentarer: